Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

dissabte, d’abril 26, 2008

volcans




Això que sembla un tractor disfressat és un trenet que ens va portar d'excursió a veure volcans. N'hi havia uns quants però el més gran que vem veure des del tren era el Croscat.






Teníem tot el vagó per nosaltres i va ser un viatge molt divertit, veient passar el paisatge per la finestreta encara que fos a pas de puça.




Els volcans són aquestes muntanyes d'on fa temps hi rajava foc... Quan hi vem anar nosaltres, només s'hi veia neu.








Més tard vem pujar al volcà de Santa Margarida... bé, van pujar la mare i el pare, jo m'hi vaig posar bé tot just començar la primera pendent i no vaig veure ni l'església que podeu veure allà, al mig del cràter del volcà.












No em vaig despertar ni quan baixàvem i no vaig poder veure aquest arbre vell i sense fulles que sembla que va agradar als pares doncs van fer aquesta foto. No vaig obrir els ulls fins que vem ser al cotxe.