Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

dimarts, de maig 25, 2010

bicicletada

L'altre dia vem agafar les bicicletes i vem començar a pedalar. Bé, jo no pedalava, anava asseguda tranquilament a la cadireta de la bici del pare.


I no érem nosaltres sols, no, hi havia un munt de gent anant pels carrers de la ciutat sense por de que els cotxes atropellessin a ningú.


Al final vem arribar a un lloc on podies fer coses com dibuixar al terra amb guixos. El pare no va pensar gaire temps per decidir què dibuixar...



Ja sabeu que el que més m'agrada és que em pintin la cara. De papallona encara no m'havia pintat mai.



Aquí hi havia molts molts nens i nenes tots cridant i saltant sense parar.




Però no oblidem que era una festa de bicicletes, així que vaig fer unes quantes voltes al circuït.