Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

dijous, de març 10, 2011

diablets

Un altre cop hem fet la rua de Carnaval, desfilant i fent soroll. Aquest any a l'escola hi havia un correfoc.

Mirant-ho des de darrera sembla un riu de xocolata. Jo sóc la primera de la dreta... em sembla... o potser no...

Aquella sí que sóc jo!


I aquest any hi havia un personatge nou! Aquest drac que gairebé em mossega. I l'ha fet el meu pare i la mare d'un nen de la meva classe! Bé, jo també he col.laborat.



Estic contenta, aquesta és l'última desfilada que faré a aquesta escola i ha quedat molt maca...





1 comentari:

Ana ha dit...

Pero que preciosidad de nena!!!!

Te visitaré de nuevo pronto para saber más de este bombón!!!

Si quieres conocerme, visitame en mi blog http://creciendocondavid.blogspot.com/

Besos.