Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

dijous, de març 13, 2014

tard

"Que tard, que tard!!
Me'n vaig corrent, me'n vaig, me'n vaig!!"

Aquest carnestoltes m'he disfressat d'un personatge d'un llibre que m'agrada molt. M'agraden sobretot les pel·lícules que n'han fet, però també un llibre que tinc amb unes il·lustracions precioses.


 Sí, és Alícia al país de les meravelles de Lewis Carroll, i jo anava de conill blanc, aquell que té tanta pressa i no para de mirar el rellotge.


 Amb el pare vem fer un rellotge molt gran i molt xulo. I ell també em va fer amb cartró aquestes orelles de conill que va pintar i col.locar en un barret.


 La resta va ser molt fàcil, vem pintar una samarreta amb l'as de cors, vem afegir un parell de cartes i una cadena i ja està! disfressa feta. I jo, súper contenta!



I ara adéu, me'n vaig corrents que faig tard, adéu me'n vaig, me'n vaig!!