Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

dijous, de desembre 13, 2007

colometa



Fa uns quants diumenges vam anar a una plaça que hi ha al centre de la ciutat, i després de comprar una bossa de veces i col.locar-nos al centre d'aquesta plaça del centre de la ciutat van començar a acostar-se coloms i més coloms mentre jo m'anava treient les boletes negres de les butxaques i els hi anava llençant. Em pujaven al damunt i no van parar de venir fins que no vam acabar la bosseta. Diu la mare que quan creixi els coloms em faran fàstic però a mi no me'n fan, i el pare diu que això que vem fer, ho han fet tots els barcelonins almenys una vegada...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sort que no vaig venir! M'hagués mort de fàstic. La teva mare anti-coloms.

Anònim ha dit...

Petita Maria,

la teva mare té rao: odiaràs els coloms,rates voladres asqueroses, i t'enfadaràs amb el teu pare per haver-te portat a veure'ls!

Ainhoa