Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

dimecres, de desembre 19, 2007

serrell

Dissabte passat em van portar a la perruqueria a que em tallessin els cabells. Em van tallar una mica els rínxols de darrera i el serrell. En aquesta foto només es veu bé el serrell, que potser està una mica tort però no és culpa meva, doncs jo em vaig estar absolutament quieta amb els ulls tancats mentre feien anar les tisores. Avui que ja han passat uns dies torno a tenir algun rínxol i el serrell es veu millor, i el pare que és qui m'ha estat tallant el serrell fins ara diu que després de veure com es fa ja s'atreveix a tallar-lo ell la pròxima vegada. Que ho provi! Si pensa que m'estaré igual de quieta amb ell...

2 comentaris:

núria alemany ha dit...

Reitero: la maria està guapíssima i super fashion amb aquest look moderniqui

La vida es una tómbola ha dit...

GUAPAAA